Blog

Vacature: Technisch bedrijfsleider

Posted by: 12 december 2017
Vacature Vanwege groei en verdere professionalisering zijn wij op zoek naar een ervaren en enthousiaste: Technisch bedrijfsleider Die gaat zorgdragen voor verdere optimalisatie en efficiencyverbeteringen. Wat verwachten we van jou? We vragen van onze toekomstige technisch bedrijfsleider: Minimaal een hbo-opleiding zoals Technische Bedrijfskunde of bewezen hbo werk- en denkniveau 5 tot 10 jaar ervaring binnen de grafische industrie in een vergelijkbare managementfunctie Diverse functiegerichte opleidingen zoals projectmanagement Prince 2 Kennis van kwaliteitssystemen Wat ga je doen? Als technisch bedrijfsleider bij Bek: Ben je verantwoordelijk voor de...Lees meer

Vacature: Procescontroller operations

Posted by: 12 december 2017
Vacature Wij zijn op zoek naar een analytisch sterke en flexibele: Procescontroller operations Denk jij alles in huis te hebben voor deze functie? Kijk dan snel verder! Wat verwachten we van jou? We vragen van onze toekomstige procescontroller operations: Minimaal een hbo-opleiding in Procesmanagement of Technische Bedrijfskunde Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie Uitstekende communicatieve vaardigheden Overtuigingskracht en inlevingsvermogen Een sterk analytisch vermogen; je bent in staat om complexe processen te doorgronden Flexibiliteit; je kunt werken in verschoven diensten Wat ga je doen? Als...Lees meer

Vacature: Meewerkend voorman of -vrouw

Posted by: 12 december 2017
Vacature Vanwege groei en wijzigingen in onze manier van werken zijn wij voor verschillende afdelingen op zoek naar ervaren en coachende: Meewerkend voormannen of -vrouwen Het betreft de volgende verschillende afdelingen: Digitale Print, Offset, Nabewerking, Fulfilment en Logistiek. Denk jij alles in huis te hebben voor deze functie op één van deze afdelingen? Kijk dan snel verder! Wat verwachten we van jou? We vragen van onze meewerkend voorman of -vrouw: Minimaal een mbo-opleiding op het gebied van grafische machines en bewerkingen, afhankelijk van de specifieke afdeling...Lees meer

Blog: Raak generatie digitaal met direct mail

Posted by: 10 oktober 2017
cases_emte_23 In de marketingwereld raakt men niet uitgepraat over de gouden doelgroep: millennials, ook wel ‘generatie Z’, ‘generatie Einstein’ of de ‘grenzeloze generatie’ genoemd. Ze zijn geboren tussen 1980 en 2000 en opgegroeid met een Gameboy Color in de hand, een Fireball in de mond en een half uurtje inbelinternet per dag. Nu ze ouder zijn en dus koopkracht hebben, lijkt alle pijlen richten op social media de juiste strategie. Maar niets is minder waar. United States Postal Services (USPS) onderzocht hoe millennials reageren op direct...Lees meer

Nieuwsbrief: Nieuwe klant – Specsavers

Posted by: 19 september 2017
img_2445 Ons retailportfolio is een nieuw lid rijker! Door opticien-keten Specsavers als opdrachtgever te verwelkomen, bouwen we onze positie als retailspecialist verder uit. Zowel de periodieke campagnematige POS-pakketten als de wekelijkse winkelbevoorrading worden door ons geproduceerd. En ook de handling en verzending naar alle 127 Specsaversfilialen, wordt rechtstreeks vanuit het Bek Retail Logistics Center gedaan. Gefeliciteerd Daarnaast feliciteren we Team Specsavers met het behalen van de Retailer of the Year Award in de categorie Audiciens! Wat een topprestatie! Interesse gewekt?Praat met DennisT: 0413 - 34 15 06...Lees meer

Vacature: Allround medewerker Binderij

Posted by: 15 september 2017
receptie Voor onze binderij zoeken wij een   allround medewerker Heb je ervaring met het werken aan vouwmachines, snijmachines, en/of een verzamelhechter? Dan pas jij prima in ons team. Binnen onze afdeling binderij maken wij gebruik van Stahl vouwmachines, Polar snijmachines en een Muller Martini verzamelhechter. Wat bieden we jou? Heb jij een grafische opleiding, ervaring en ben je gedreven en enthousiast? Wij bieden je een afwisselende baan in een team van professionele vakmensen die iedere dag de hoogste kwaliteit leveren. De functie is fulltime in...Lees meer

Vacature: Fulltime backend developer

Posted by: 1 juni 2017
receptie Voor ons marketing technology lab zoeken wij een Fulltime backend developer om samen met ons nieuwe technologieën voor grote retailers te bedenken en ontwikkelen op het gebied van nieuwe media, marketing en loyalty. Wie zoeken we? Ben jij op de hoogte van de laatste technologieën? Wil jij jezelf verder ontwikkelen binnen een team van professionals? Ben je een ervaren programmeur in PHP en MySQL? Ben je bekend met de grotere frameworks zoals CakePHP en Symfony? En ben je ook nog eens thuis in cloudhostingoplossingen van...Lees meer

Vacature: Fulltime frontend developer met UX of UI skills

Posted by: 1 juni 2017
receptie Voor ons marketing technology lab zoeken wij een Fulltime frontend developer met UX of UI skills om samen met ons nieuwe technologieën voor grote retailers te bedenken en ontwikkelen op het gebied van nieuwe media, marketing en loyalty. Wie zoeken we? Ben jij op de hoogte van de laatste technologieën? Wil jij jezelf verder ontwikkelen binnen een team van professionals? Heb je ervaring met het werken met de bekende Adobe-pakketten? Kun je html, css, jquery en javascript wel dromen? En ben je ook nog eens...Lees meer

Vacature: Sales support medewerker

Posted by: 23 mei 2017
receptie Door de uitbreiding van onze klantportfolio zijn wij op zoek naar een sterke Sales support medewerker Als sales support medewerker word je het eerste aanspreekpunt voor onze relaties. Wij werken voor retailmerken. Je bent verantwoordelijk voor alle interne salesprocessen voor onze retailklanten binnen de afdeling sales support. Je ziet commerciële kansen en weet deze ook te benutten. Je weet klantaanvragen uit te diepen en voldoende gegevens te genereren zodat de backoffice een gepaste offerte kan opstellen. Je bent in staat om een proactieve houding aan...Lees meer

Blog: Hoe val je nog op in de content-tsunami?

Posted by: 1 mei 2017
content_new_brand_activators We maken met z’n alleen véél meer content dan geconsumeerd kan worden. De traditionele vormen van reclame maken steeds vaker plaats voor contentmarketing. Door de groeiende focus, een verschuiving in budgetten en een grotere poel contentmakers ontstaat er een waar contentoverschot. Zijn de huidige contentstrategiën dan nog wel de oplossing? “Het is tegenwoordig vaker vloed dan eb op het gebied van socialmediaprikkels.” Content-tsunami Er komen dit jaar 2,5 biljoen foto’s online. Iedere minuut wordt er 300 uur aan YouTube-video’s geupload. App’jes, pop-upberichten, tags, mentions …...Lees meer