De vraag

Dolmar heeft in Nederland circa 450 dealers, die ook andere merken verkopen in hun winkel. Met de oude folder had de dealer geen inspraak in de content, waardoor ze er vaak niet achter stonden. Hoe kunnen we zorgen dat de individuele dealer de folders een beetje eigen kan maken?

De oplossing

In een online omgeving zetten we een folder klaar die bestaat uit twintig artikelen: tien vast en tien variabel. Wanneer een dealer inlogt, wordt de folder direct gepersonaliseerd met NAW-gegevens, een foto en een routebeschrijving. Vervolgens krijgt de dealer de mogelijkheid om tien aanbiedingen in te vullen. Zo wordt de folder 80% Dolmar en 20% dealerspecifiek. Wanneer de dealer zijn eigen adressenlijst uploadt, worden de folders geadresseerd en gepersonaliseerd verstuurd.

Het resultaat

We geven de dealers het gevoel dat ze zelf aan het stuur zitten, zodat ze met trots de Dolmar-folder willen verspreiden. Dealers dragen zelf bij aan de folder, zonder de uitstraling van Dolmar te verliezen.

Interesse gewekt?

Interesse gewekt?

Praat met Dennis

T: 0413-34 15 06
E: dennis.vanderhagen@bek.nl