Geen hond of kat is hetzelfde. Waarom zou je ze dan wel dezelfde voeding geven? Het antwoord van Royal Canin is voeding op maat. Het beste advies hierover krijg je bij de dierenspeciaalzaak.
Hoe kunnen we dit onder de aandacht brengen bij katten-en hondenliefhebbers?
Bek heeft de samenwerking gezocht met zusterbedrijf New Brand Activators, communicatiebureau. Er werd een centrale boodschap ontwikkeld, ondersteund met een sterke keyvisual. De boodschap is ‘ontdek de juiste voeding voor jouw hond of kat in de dierenspeciaalzaak. En het actiemechanisme 1+1 gratis.
Een online campagne op diverse kanalen zorgde voor traffic bij de speciaalzaken. Voor communicatie op de winkelvloer werden diverse materialen ontwikkeld, te weten een blokkentoren, een lifesizer display, toonbank- en schapdisplays met actieflyers, wobblers en schapstoken. Per type winkel werd nauwkeurig een pakket op maat ingezet.
Of neem contact op met Dennis van der Hagen
T +31 413 34 15 06
M +31 6 27 14 97 96