Royal Canin

Consumentenactie voeding op maat

De uitdaging

Royal Canin verkoop stimuleren in speciaalzaken

Geen hond of kat is hetzelfde. Waarom zou je ze dan wel dezelfde voeding geven? Het antwoord van Royal Canin is voeding op maat. Het beste advies hierover krijg je bij de dierenspeciaalzaak.

Hoe kunnen we dit onder de aandacht brengen bij katten-en hondenliefhebbers?

De oplossing

Actiemechanisme bedenken en communiceren zowel offline als online

Bek heeft de samenwerking gezocht met zusterbedrijf New Brand Activators, communicatiebureau. Er werd een centrale boodschap ontwikkeld, ondersteund met een sterke keyvisual. De boodschap is ‘ontdek de juiste voeding voor jouw hond of kat in de dierenspeciaalzaak. En het actiemechanisme 1+1 gratis.

De middelen

Verzendklaar rechtstreeks naar de winkels

Een online campagne op diverse kanalen zorgde voor traffic bij de speciaalzaken. Voor communicatie op de winkelvloer werden diverse materialen ontwikkeld, te weten een blokkentoren, een lifesizer display, toonbank- en schapdisplays met actieflyers, wobblers en schapstoken. Per type winkel werd nauwkeurig een pakket op maat ingezet.

 

  • Blokkentoren
  • Lifesizer display
  • Toonbankdisplay
  • Schapdisplay
  • Wobblers
  • Schapstrook

Het resultaat

Efficiëntie & besparing
  • POS materialen beter afgestemd op het type winkel.
  • Besparing op productiekosten
  • Minder waste van materialen
  • Betere samenwerking met dierenspeciaalzaak
  • Stijging in aankoop van voeding in actieperiode

Meer informatie?

Neem eenvoudig contact met ons op en stuur een e-mail naar

Of neem contact op met Dennis van der Hagen

T +31 413 34 15 06

M +31 6 27 14 97 96

Mona

Personaliseren verpakkingen