13 okt Koninklijke Drukkerij Em. de Jong neemt BEK 1 op 1 publiceren over
Met een gevoel van trots willen wij je bij deze graag informeren over het volgende: per vandaag heeft beheermaatschappij Em. de Jong uit Baarle-Nassau 100% van de aandelen verworven in drukkerij Bek 1 op 1 publiceren.
Waarom deze stap? De huidige tijdgeest en markt vragen om synergie. Door het bundelen van krachten met Koninklijke Drukkerij Em. De Jong kunnen we jou als relatie straks nóg beter ontzorgen dan we nu al doen. Tegelijk bevordert een dergelijk samengaan de creativiteit en leidt het vaak tot nog effectievere en efficiëntere werkprocessen.
De naam Bek blijft gewoon bestaan in de markt. Ook de vertrouwde medewerkers en locatie blijven. Wat dat betreft verandert er voor jou dus helemaal niets en kun je blijven bouwen en vertrouwen op Bek 1 op 1 publiceren.
Persbericht
Baarle-Nassau/Veghel 13 oktober 2022
Beheermaatschappij Em. de Jong uit Baarle-Nassau heeft per oktober 100% van de aandelen in de Veghelse drukkerij BEK 1 op 1 publiceren verworven. Als specialist en totaalontzorger voor de retail zijn beide familiebedrijven complementair aan elkaar. Door de samenwerking verbreden en verdiepen de bedrijven hun productportfolio, om zodoende hun klanten in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.
‘De huidige tijdgeest en markt vragen om synergie’, zegt Niels Bek, eigenaar van Bek 1 op 1 publiceren. ‘Door het samengaan en het bundelen van krachten kunnen we al onze relaties in de retail nóg beter ontzorgen dan we nu al doen. Daarbij faciliteert het de creativiteit en leidt het vaak tot nog effectievere en efficiëntere werkprocessen. De naam Bek blijft gewoon bestaan in de markt. Ook het pand en de medewerkers blijven. Dus wat dat betreft verandert er niets.’
Over BEK 1 op 1 publiceren:
Het Brabantse familiebedrijf BEK 1 op 1 publiceren is specialist en totaalontzorger voor de retail en FMGC. ‘Tot onze klanten behoren grote organisaties’, aldus Niels Bek. ‘Als innovatieve speler in de markt van retailcommunicatie is ons bedrijf erg goed ingericht om klanten van dit formaat optimaal te kunnen bedienen.’
Bek 1 op 1 publiceren is onder meer gespecialiseerd in handling & fulfilment van POS-pakketten en e-fulfilment. Voor de POS-pakketten biedt Bek online oplossingen aan, waarbij elk filiaal een eigen online Portal heeft via welke bestellingen op maat kunnen worden geplaatst. Hierbij wordt rekening gehouden met de looproute en het winkel- DNA en kunnen naar wens allerlei producten worden toegevoegd.
Een andere belangrijke nieuwe pijler in het productaanbod is het promotiedisplay-concept. Met dit concept biedt Bek retailers een snelle en duurzame oplossing, die tegelijk zorgt voor meer efficiency in de winkel.
Over Em. De Jong:
Koninklijke Drukkerij Em. De Jong, letterlijk gevestigd op de grens van Nederland en België, is een familiebedrijf opgericht in 1906 en behoort met haar zusterbedrijven tot de belangrijkste spelers op de Europese markt van huis-aan-huis reclamefolders. Ook heeft het bedrijf belangrijke deelnemingen in de online bedrijven Print.com uit Deventer, Sparkles uit Zeist en Next Marketing Solutions uit Den Bosch, dat o.a. innovatieve online portals voor retailers ontwikkelt, met een focus op POS-materiaal. De drukkerijgroep richt zich met name op integrale oplossingen voor retailers; huis-aan-huis folders, POS- en marketingmaterialen, lokale marketingtools en Web-2-print oplossingen. Het afgelopen jaar is fors geïnvesteerd in nieuwe productiemiddelen met de aanschaf van drie Heidelberg Speedmasters offsetpersen en een van de eerste Landa Nanotechnologie drukpersen van Europa.